Halaman

Isnin, 10 Disember 2012

Penat + Pening...

Hai! Jumpa ag...selama dua minggu xbuka bloq kali nie bru ada kesempatan nk buka...
Maklumlah tengah bz dgn exam...dengan praktikal lagi... Penat mmg penat...sapa xpenat jadi student...
Tapi sya bersyukur sb masih berkesempatan utk belajar jika dibandingkn dgn insan yg ingin belajar tapi hajat xkesampaian...
Dah settle suma baru rasa ringan skit kepala nie...kalau tak mmg berat n hampir nk jatuh kat lantai...hahhahaha
Anyway,sya xtaw sebenarnya nk post apa...nk sambung balik citer saya tue mmg xda masa ag skrg nie sb sya bz nk posting n then balik sabah...
Excitednya nk balik...nk jumpa mama,daddy,adiq2...my meoowww.... So yang saya nk sampaikan kat sini just pasal penat saya sebagai seorang student....
Tapi penat saya berhasil...demi masa depan saya n juga demi org yg sya sayang...
Hope u guys ada matlamat sendiri,realisasikn impian anda sehingga berjaya...jgn realisasikn hya pada angan2...
Xsalah berangan...tapi jangan terlebih sudah...hihihi (ibarat kata stacy...)...
Oklah...nak chow dah sb saya ada hal nak buat...so pada yg ada matlamat teruskan matlamat anda...
InsyaAllah ia akan berhasil dgn berdoa pada yg Satu....
Setia pada yg satu...(bkn wang tp Allah...)... :-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan